Na mijn opleiding Toerisme ben ik beland in de klantcontactwereld. Na ruim 9 jaar teamleider functies te hebben vervuld, ben ik in 2016 op zoek gegaan naar een nieuwe uitdaging in een ondersteunende rol. Deze heb ik ruim 6 jaar geleden gevonden bij Coniche. Door mijn werkervaring op operationele en dynamische werkplekken ben ik stressbestendig en kan ik snel schakelen. Dit komt goed van pas bij mijn veelzijdige functie. Mijn flexibele instelling heeft er mede voor gezorgd dat ik bij verschillende interne projecten betrokken ben (geweest). Ook heb ik op diverse plekken binnen de organisatie gezeten waardoor ik in korte tijd enorm veel heb geleerd.

Trainingen & opleidingen, sales, marketingactiviteiten, samen met mijn ‘ops’ collega’s zorgen voor een soepele operatie van het kennishuis én tegelijkertijd mijn collega’s ontzorgen zijn een aantal van mijn aandachtsgebieden. Ik heb een echte ‘spin in het web’ rol, wat mij perfect past en waardoor ik elke dag met plezier naar ons kantoor in Amersfoort kom.

Humor, samen de schouders eronder, hard werken en het gevoel dat je ‘thuis’ bent vind ik belangrijk in mijn werk. Deze elementen samen met de vrijheid om zelf te bepalen hoe je te werk gaat geeft mij veel voldoening en energie.

Een aantal woorden die mij kenmerken: positief, flexibel en aanpassingsvermogen.