Het lijkt een hele vreemde route; vanuit de muzieksector via event hospitality naar klantcontact. Toch is deze route voor mij volkomen logisch. Of het nu een spetterende rockshow, een perfect getapt biertje of een leuk gesprek is, de klant moet tevreden zijn.

Mijn eerste coaching ervaring heb ik opgebouwd als muziekdocent en dit heeft zich verder ontwikkeld op de klantenservice. Daarin is ‘leading by example’ belangrijk en vanzelfsprekend. Naast gedrevenheid naar topperformance vind ik een persoonlijke benadering het allerbelangrijkste. Je kunt alleen presteren als je ook een goede connectie hebt met je collega’s.

Ik werk graag in een dynamische en hectische omgeving. Snel schakelen, reageren en omdenken zijn dan ook een paar van mijn sterke kanten. Ik ben nog maar relatief nieuw in de omgeving, dus daarom wil ik mijzelf bij Coniche verder uit laten dagen.

Eerlijkheid, openheid en bereikbaarheid is wat ik zelf belangrijk vind, en dat verwacht ik ook van anderen met wie ik samenwerk. Niet te veel poespas, ‘cut to the chase” en aan de slag.  1 team, 1 taak voor een 1 doel.  Dat is streven naar de ultieme klantbeleving.

Mijn kenmerkende woorden: Open & eerlijk