Ik ga een geheim verklappen. Toen ik in 1988 solliciteerde naar de functie van opleider binnen een contactcenter wist ik niet wat een contactcenter was. Met een vaag idee van wat het zou kunnen zijn ben ik achteraf enorm blij dat we met elkaar in zee zijn gegaan. Vanaf de eerste dag wilde ik niet meer weg uit de dynamische wereld van klantcontact. Onze wereld verandert en klantcontact verandert in alle opzichten mee; de visie op de klant, de visie op resultaten, het inzetten van internet en techniek ….. Dit maakt ook dat permanent leren noodzakelijk is. Dat geldt voor mij persoonlijk en ook voor medewerkers binnen klantcontact. Graag neem ik hen mee om zichzelf te ontwikkelen, te verbeteren of nieuwe vaardigheden te leren.

Mijn eigen pad heeft mij uiteindelijk bij Coniche gebracht, want het geheim van perfect klantcontact is voor mij nog niet onthult. De trend is dat we met zijn allen op zoek zijn naar zingeving en geluk en dat geldt ook voor klantcontact. Hoe houden we daarbij de juiste balans tussen een gelukkige klant, een gelukkige medewerker en een gelukkige werkgever? Coniche levert mij op dit punt voortdurend inspiratie, die ik graag deel met anderen. Zo ben ik al meer dan 30 jaren enthousiast en vol energie een trainer, coach en docent in klantcontact.