2016, het jaar dat ik kennismaakte met klantcontact dankzij Rabobank en KPN. Beseffen dat je iemands dag mooier kan maken zorgt ervoor dat ik klanttevredenheid op nummer 1 zet. Hoe krijg je het voor elkaar dat een klant tijdens het eerste contact wordt geholpen én je zijn verwachtingen overtreft waardoor je het positieve onderwerp van gesprek wordt op verjaardagen? Vanuit verbinding samen tot een passende oplossing komen, inclusief persoonlijke benadering en passende dosis humor is mijn werkwijze.

In mijn werk ben ik nieuwsgierig naar wat een ander drijft. Waarom doe je wat je doet? Levert dit nog steeds iets op of houdt het je juist tegen in je ontwikkeling? Voor mij is bewustwording de weg naar groei. Een beetje uit eigenbelang want waar een ander zich ontwikkelt, groei ik mee: het advies wat je aan een ander geeft is immers ook voor jou bedoeld. In kleine stapjes brengen we samen een grote verandering teweeg.

Ik zie het als mijn missie om een vertrouwde en veilige werkomgeving te creëren waar mensen nieuwe dingen durven uit te proberen en zichzelf kunnen en mogen zijn. Lead by example, wat ik wil creëren draag ik eerst zelf uit.

“Vriendelijkheid is gratis, verspreid het overal!”

Woorden die mij kenmerken zijn: ‘samen’ en ‘onderzoekend’