Ik ben mijn werkzame leven begonnen in de horeca. Een prachtige sector waarin je al snel ervaart dat je het echt allemaal doet voor de klant. Als chef-kok krijg je namelijk direct feedback op wat jij en je team voor de klant hebben neergezet en dat inspireert constant om het beste uit jezelf en het team te halen. Toen ik afscheid nam van de horeca wist ik dan ook zeker dat ik altijd werk wilde blijven doen waarbij een goede klantbediening centraal staat. Ik heb de afgelopen 10 jaar bij prachtige bedrijven zoals Achmea, Accell en Menzis gewerkt: altijd in een functie waarbij ik direct of indirect klantprocessen verbeterde. Zowel in leidinggevende als staffuncties.

Mijn kracht? Ik ben procesmatig en communicatief sterk en zie snel waar veranderingen moeten plaatsvinden om een meer klantgerichte organisatie te krijgen. Samenwerken om klanten beter te kunnen bedienen: daar kom ik mijn bed voor uit!

Mijn overtuiging? Ervoor zorgen dat medewerkers blij zijn, zich ontwikkelen en worden gewaardeerd. Alleen dan zijn ze optimaal in staat om goed voor klanten te zorgen.

Met welke 2 woorden ik mezelf omschrijf? Enthousiast en energiek!