Met veel plezier ben ik al ruim 20 jaar werkzaam binnen klantenservice-organisaties van grote bedrijven en overheden. Hierbij staat de klant altijd centraal en haal ik veel voldoening uit het verbeteren van de relatie & ervaring die de klant heeft met de organisatie. Daarnaast ben ik erg geïnteresseerd in nieuwste ontwikkelingen op het gebied van digitale klantenservice (chatbots & AI)

De mensen waar ik mee werk typeren mij als een stevige project- en programmamanager met een gestructureerde en pragmatische aanpak. Mijn vrienden en familie zien mij als een bruggenbouwer die zaken vanuit verschillende perspectieven kan benaderen en snel tot gemeenschappelijk gedragen oplossingen komt.

Mijn ervaring & focusgebieden zijn:

  • Kennismanagement. Naast implementatietrajecten waar ik als programmamanager de eindverantwoordelijkheid heb, adviseer ik bedrijven en overheidsorganisaties over de inrichting van kennismanagement. Daarnaast geef ik regelmatig colleges op dit gebied.
  • Outsourcing: het begeleiden van aanbestedingstrajecten binnen grote klantenservice-organisaties. Hierbij ben ik verantwoordelijk geweest voor het hele traject van het bepalen van de strategie i.s.m. de directie tot en met de implementatie van de dienstverlening.
  • Project en programma management: Ruime ervaring in het aansturen van grote programma’s zoals de implementatie SEPA, COPC, klantsignaalmanagement, kennismanagement en aanbestedingen.

Twee woorden die mij kenmerken: nieuwsgierig en bruggenbouwer.