Hospitality is mijn basis, klantcontact de nieuwe stap. Beide werelden hebben ontzettend veel gemeen. Zonder het misschien direct te merken heeft gastvrijheid impact op zaken als klanttevredenheid, loyaliteit, mond-tot-mond-reclame, medewerkerstevredenheid en zelfs op ziekteverzuim. Uiteindelijk geeft een positief gastvriendelijke sfeer veel voldoening.
In de afgelopen jaren ben ik veel met customer experience bezig geweest in zowel binnen- als buitenland. Er bestaat geen optimale klantervaring als je eigen team niet tevreden is en dat stel ik als belangrijkste uitgangspunt. Het draait uiteindelijk om de individuele kracht en hoe dat optimaal in te zetten. De tevredenheid van je team is de eerste stap tot een succesvolle organisatie.
Mijzelf ontwikkelen, tevredenheid bij je team en blijdschap bij de klant geeft mij een hoop energie.
Ik geniet daarom ook van iemand die voor jou een extra stap zet om voor de optimale beleving te gaan op welk moment of plaats dan ook.
Woorden die mij kenmerken zijn; kritisch & gastvrij