Ik ben een duizendpoot al zeg ik het zelf. In de afgelopen 20 jaar heb ik veel organisaties bezocht en van advies voorzien op het gebied van klantcontact. Van het trainen en coachen van medewerkers, managers en afdelingen tot het neerzetten van verandertrajecten voor organisaties als KPN en Essent. Ik ben gestart in de branches telecom, energie en zorgverzekeraars, al snel aangevuld met retail en andere organisaties. Altijd gericht op het verbeteren van het contact met de klant. Binnen de organisaties waarin ik werkzaam was, heb ik me geprofileerd als consultant, sales, IT-specialist, changemanager, ondernemer, netwerker en heb ik mijn  interesse voor marketing en HR niet onder stoelen of banken geschoven. Ik heb een passie voor klantcontact. Ik ben blij als ik merk dat mijn advies gewaardeerd wordt en men mij opnieuw bevraagt over een bepaalde situatie. Het is heerlijk om als spin in het web te kunnen acteren.

Als je mij in 2 woorden zou moeten omschrijven: netwerkende consultant.