Ik werk al lange tijd in de grotere Contact Centers, zowel nationaal als internationaal. Mijn werk bestaat uit het optimaliseren van de inrichting van de Contact Center-of Back Office operatie en haar management. Ik ben meer van coaching, verantwoordelijkheden laten nemen, processen en teamstructuren dan van de techniek; daar zijn anderen in het Coniche team beter in. In de projecten die ik uitvoer is bijna altijd een link met het verbeter-, WFM- en QM proces aanwezig. Ik ben een pionier, maar neem alleen berekende risico’s en heb een sterke focus op het te behalen resultaat. Ik hou ervan om via een quick scan van een organisatie het verbeterpotentieel inzichtelijk te maken en daar een plan op te baseren.

Ik ben afgestudeerd als docent in exacte vakken. Hier komt ook mijn voorliefde vandaan om resultaten altijd in begrijpelijke cijfers uit te drukken en coachend bezig te zijn. Het lijkt mij erg gaaf om samen met het team van consultants en trainers van Coniche aan de slag te gaan om organisaties te helpen een stap verder te brengen.

Als je mij in 2 woorden zou moeten omschrijven dan zijn die: “gedreven” en “resultaatgericht”.