Ik werk al lange tijd in de grotere Contact Centers, zowel nationaal als internationaal. Mijn werk bestaat uit het optimaliseren van de inrichting van de Contact Center of Back Office operatie en haar management. Ik ben meer van coaching, verantwoordelijkheden laten nemen, processen en teamstructuren dan van de techniek; daar zijn anderen in het Coniche team beter in. In de projecten die ik uitvoer is bijna altijd een link met het verbeter-, WFM- en QM proces aanwezig.

Ik ben afgestudeerd als docent in exacte vakken. Hier komt ook mijn voorliefde vandaan om coachend bezig te zijn. Trainer zijn is de kers op de taart in mijn vakgebied. Het is gewoonweg fantastisch om je kennis te kunnen delen maar tegelijkertijd ook te verrijken. In de colleges die ik geef is de ‘lol ‘-factor van groot belang. Maar ook het delen en verbinden van elkaars ervaringen is een belangrijk onderdeel. Je ziet me vooral terug in colleges die gaan over de KPI’s, management informstie, budgetten en de financiele component in bedrijven (veelal contact centers. Ik zou zeggen: “Tot ziens!”.